- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Със заповед на кмета в Община Враца се въвежда ново работно време в регистратурите и Центъра за обслужване на граждани. От понеделник 21 юли 2008 г. административното обслужване на гражданите ще се извършва от 08.00 часа до 18.00 часа. За тази цел за служителите в отделите „Център за услуги и информация на гражданите”, „Гражданско състояние”, „Деловодство и общински архив”, дирекциите „Бюджет и финанси”, „Местни данъци и такси” и „Устройство на територията, строителство и екология” се въвеждат два работни режима - 08.00 часа до 17.00 часа и от 09.00 часа до 18.00 часа.
В случаите, когато в служебните помещения, определени за административно обслужване, има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване.