- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма в хотел „Централ Парк” град София. Проектът стартира през месец ноември 2011г. и е на стойност 64 284 евро. Конкретните цели на проекта са повишаване осведомеността и разпознаваемостта на дестинациите ЕДЕН чрез интегрирането им в туристическата реклама на България, изграждане на информационно- комуникационна платформа с участието на всички заинтересовани страни като инструмент на добри практики и въвеждане на модели за развитие на устойчив туристически продукт, насърчаване на сътрудничеството между дестинациите ЕДЕН на Балканите за формиране на трансгранични туристически продукти и утвърждаване на имидж на региона като съвкупност от уникални и изключителни дестинации.
Основната цел на проекта и предвидените дейности е да представи България като дестинация за специализиран туризъм и да промотира възможностите й в областта на екологичния, културния и спа- туризма. В ЕДЕН дестинациите са включени победителите и техните подгласници от конкурсите ЕДЕН през последните 3 години. Община Враца е участвала в проекта „952: Природата Ви приветства”.
Проектът предвижда издаване на имиджова брошура на ЕДЕН-дестинациите, пътна карта за сътрудничество и изграждане на партньорска мрежа, онлайн фотоконкурс „Отлични туристически дестинации ЕДЕН-България 2012” за любители, провеждане на Балканска среща на дестинациите, създаване на уеб портал и интегрирано представяне на дестинациите в националния портал www.bulgariatravel.org и популяризиране на ЕДЕН мрежата в Интернет чрез уеб банери.
Имиджовата брошура дава цялостна представа за инициативата ЕДЕН на Европейската комисия и представя подробна информация за всяка от ЕДЕН дестинациите от трите Национални конкурси за отлична туристическа дестинация- „Тракийски дух”, „952: Природата Ви приветства” и „Водата- извор на живот” и ще бъде представена официално по време на предстоящите международни туристически изложения в София, Берлин и Букурещ.
Изготвил: Бойка Банкова – главен експерт “Tуризъм”