- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Община Враца ще увеличи електронните услуги, които предлага на гражданите. Това ще стане възможно след въвеждането на новите вътрешни правила за работа с електронни документи, документи на хартиен носител и използване на административно-информационната система на Община Враца. До дни документът ще бъде подписан от кмета на Враца инж. Николай Иванов. „Тези правила са един базов документ за администрацията, който драстично ще намали движението на документи на хартия и ще ни даде възможност да реализираме нашите намерения в областта на т.нар. „електронно правителство”. Ще се увеличи броят на услугите, които предлагаме на гражданите, по електронен път. Ще се създадат възможности за административно обслужване в жк „Дъбника” и в населените места на общината” – поясни секретарят на Община Враца Иван Жеков.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”