начало » Новини
08.10.2012
Нови електронни услуги ще предлага Община Враца

         Община Враца ще увеличи електронните услуги, които предлага на гражданите. Това ще стане възможно след въвеждането на новите вътрешни правила за работа с електронни документи, документи на хартиен носител и използване на административно-информационната система на Община Враца.  До дни документът ще бъде подписан от кмета на Враца инж. Николай Иванов. „Тези правила са един базов документ за администрацията, който драстично ще намали движението на документи на хартия и ще ни даде възможност да реализираме нашите намерения в областта на т.нар. „електронно правителство”. Ще се увеличи броят на услугите, които предлагаме на гражданите, по електронен път. Ще се създадат възможности за административно обслужване в жк „Дъбника” и в населените места на общината” – поясни секретарят на Община Враца Иван Жеков.

 

                                                                  Даниела Хитова,

                                                                  гл. експерт „Връзки с обществеността”