начало » Новини
11.10.2012
Община Враца стартира електронна услуга с възможност за проверка и предоставяне на информация относно електронното досие на гражданите по отношение на местни данъци и такси.

 

Услугата се стартира от "Проверка на задължения" в дясното меню на “Местни приходи”

 

За достъп до услугата се въвежда ЕГН /ЕИК, входящ №  и дата на която и да е подадена данъчна декларация или искане за административна услуга, който номер може да се вземе  от получените годишни съобщения, приходни квитанции за осъществени плащания и от общинска данъчна администрация. Достъпът до електронните данни е защитен.

 

            Внимание! Входящите данни трябва да се въвеждат точно. Обръщаме внимание, че входящият № на декларациите е формиран от две части, разделени с ‘ -  ‘   -  тоест: шпация, тире, шпация, шпация   след което се изписва втората част от номера.

Пример за входящ №:   0510002749 -  236205.

             Датата се въвежда в същия формат, в който е изписана във Вашия документ.