- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Днес във Враца се проведе традиционната месечна среща на кметовете от общината. Заседанието бе водено от заместник кмета Светозар Луканов. Първата обсъдена тема бе организирането на предстоящия национален референдум, който ще се проведе през януари следващата година. „17 декември е крайният срок, в който трябва във всички населени места да бъдат обявени избирателните списъци за предстоящия референдум” - съобщи Виолета Павлова – началник отдел „Гражданско състояние” в Община Враца. Има още две важни дати преди гласуването на 27 януари 2013 г. До 12 януари трябва да бъдат подадени заявления от гражданите, които ще гласуват по настоящ адрес. Другата важна дата е 19 януари – това е крайният срок, в който ще се приемат заявления за отстраняване на непълноти и грешки в избирателните списъци. След като двата вида документи бъдат подадени в кметствата по места, те трябва, без забавяне, да се изпратят в отдела по гражданско състояние в общинската администрация във Враца. „От селата, в които няма или са в недобро състояние кабинките за гласуване или урните, или има някакъв проблем с помещенията, където се гласува, трябва да се подаде своевременно информация при нас, за да се отстрани проблемът” – напомни секретарят Иван Жеков.
Втората обсъждана тема в „Деня на кмета” бе подготовката за снегопочистването. Все още в част от населените места не са подписани договори с фирми, които да извършват почистването на вътрешните улици в селата. Кметовете заявиха, че аргументът им е един – предвидените пари за услугата са недостатъчни. Заместник кметът Светозар Луканов предложи в следващата седмица експерти от общинската администрация да организират среща, на която да бъде разяснен новият начин на плащане. „Нека на място стане ясно какво включва цената на услугата. Не искаме никой да бъде ощетен. Ако и след този разговор позицията на фирмите е същата, ще потърсим друго решение” – каза Луканов.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”