- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Тази събота, 27 април, във всички кметства в община Враца и в общинска администрация ще има дежурни служители, които ще приемат декларации от желаещите да гласуват по настоящ адрес на предстоящите парламентарни избори. Това стана ясно по време на традиционната месечна среща на кметовете от региона, водена от секретаря на Община Враца Иван Жеков. До 1 май ще са готови и обявени забранителните списъци, които включват имената на гражданите, които нямат право да гласуват и не може да бъдат дописвани в избирателните списъци. Тридневен е срокът за обжалване от страна на граждани, попаднали несправедливо в този списък. Обжалването става с декларация и представяне на документи в съответното кметство или градската управа. Всички изборни книжа, материали и копирните машини, които ще се ползват в деня на изборите, ще бъдат раздавани по график на 11 май. След получаването им секционните избирателни комисии ще трябва да ги тестват и да съставят протокол дали работят.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”