- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Повечето участъци по трасето на тролейбусния транспорт в жк „Дъбника”, по които се изпълнява проектът за водния цикъл на Враца, вече са завършени, като единствено остава да се положи асфалт. Това съобщи днес кметът инж. Николай Иванов. Изпълнява се канализация по ул. „Изгрев” и водопровод по бул. „България”. Три екипа работят на бул. „Демокрация”, където поставят канализация и водопровод. Водопровод и канализация се изпълняват и на бул. „2 юни”. Прави се водопровод и по ул. „Екзарх Йосиф”. Пресичане на канализационен участък се изпълнява на улиците „Ген. Леонов” и „Екзарх Йосиф”. Извън участъците по линията на тролейбусния транспорт се изпълняват хидравлични изпитания в кварталите Кулата и Бистрец. Работи се по поставянето на канализация в жк „Дъбника” и на водопровод в жк „Медковец”. В момента по проекта работят общо 18 екипа. Изпълнени са около 8000 м водопроводна мрежа и около 7000 м канализация. Реконструкцията на градската ВиК-мрежа се изпълнява при съпътстващи проблеми с неизяснени подземни комуникации, проектни грешки и пропуски – уточняват от Звеното за изпълнение на проекта. Предстои асфалтирането на участъците, на които са проведени хидравличните изпитания и е минал технологичният срок от 2 месеца за допълнително слягане.
Започна строителството на основните сгради на пречиствателната станция за отпадъчни води - биобасейн, радиален утаител, сграда решетки, аеробен стабилизатор и комбинирана сграда.Изграждат се фундаментите на сградите, като само във фундамента на биобасейна ще бъдат вложени 900 м3 бетон и 85 тона стомана. Осигуряването на непрекъснатост на процеса става като доставката на бетон е от няколко места.
Днес в 17 ч. ще бъдат отворени офертите на участниците в процедурата за избор на строител на обекта „Рехабилитация на стоманен и реконструкция на съществуващ захранващ водопровод от яз.Среченска бара до гр. Враца”. За над 33-километровото трасе има изготвен подробен устройствен план, който в момента се съгласува, според изискванията на българското законодателство.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”