- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
27.03.2014
Община Враца отвори горещ телефон, на който гражданите ще могат да подават сигнали за проблеми, свързани с изпълнението на проекта за водния цикъл на града. Номерът на горещия телефон е 092/62-25-86 и ще работи във времето от 8 до 17 ч. Всички сигнали, подадени на него от гражданите, веднага ще бъдат предавани на звеното за изпълнение на проекта и строителите.
С обявяването на телефона кметът изпълнява поетия ангажимент към граждани при провела се среща в жк „Дъбника”, на която бяха обсъждани въпроси по водния цикъл.
На телефон 092/62-25-86 могат да се подават и други сигнали, свързани с възникнали проблеми, касаещи дейността на Община Враца.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”