- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
За първи път в своята история, Община Враца ще започне да предоставя изнесени административни услуги в сградата на пълномощничеството в жк „Дъбника”. От днес започна работа изнесеният офис с две работни места, като до утре включително ще се тества системата, а първите клиенти ще бъдат обслужени на 29 декември. „Откриването на този нов офис е в улеснение на жителите на трите жилищни комплекса „Дъбника”, „Сениче” и „Металург”. Ще помогнем на хората да получават административни услуги, предоставяни от Общината, по-близо до домовете си” – коментира кметът инж. Николай Иванов.
Първоначалният пакет ще включва 14 административни услуги по гражданско състояние, а до края на 2015 г. се очаква в пълномощничеството да се предлагат всички видове административни услуги на общинската администрация. Предвижда се също след 1 март следващата година в изнесения офис да могат да се заплащат местни данъци и такси.
Административните услуги, които ще се предоставят от 29 декември в пълномощничеството в жк „Дъбника” са издаването на дубликати на удостоверенията за раждане и за сключен граждански брак, удостоверение за наследници, препис-извлечение от акт за смърт, удостоверение за семейно положение, удостоверение за съпруг или съпруга, удостоверение за идентичност на лице с различни имена, удостоверениние за сключване на брак от български граждани в чужбина, удостоверение за настоящ или за постоянен адрес при промяна и други.
В пълномощничеството има пълен списък на предлаганите услуги, заедно с информация за условията за издаването на различните видове документи, сроковете за получаването им и дължимите такси. На същото място гражданите от „Дъбника” ще могат да се подават и всички видове общи заявления, молби, сигнали и жалби.
Изброените административни услуги, освен по традиционния начин, ще могат да бъдат заявявани и получавани и по електронен път, като единственото условие е гражданинът да има електронен подпис.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”