- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Община Враца започна прием на документи за потребители на социалната услуга и за желаещи да работят като лични асистенти. Това съобщи днес кметът инж. Николай Иванов. От услугата ще могат да се възползват хора с увреждания и граждани над 65 години, които е невъзможно да се самообслужват. Лични асистенти ще могат да получат и семейства на деца с увреждания и самотноживеещи тежко болни граждани. За социалната услуга ще могат да кандидатстват и жители на селата в община Враца. Необходимите документи са стандартни за кандидатстване за личен асистент, като приемът ще се извършва в приемната в сградата на Община Враца. Очаква се по проекта да бъдат включени около 70 бенефициенти. Личните асистенти са осигурени в рамките на проекта „Нови възможности за грижа” по ОП „Развитие на човешките ресурси” и ще бъдат наети за 10 месеца по трудов договор.
В община Враца социални услуги в домашна среда се предлагат от 2009 година.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”