- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
За първи път в България от 26 до 28 юли се проведе състезание “Грант При” по автомоделни спортове. За домакин бе избран град Враца, а самата писта бе на поляна недалеч от пещерата “Леденика”. Състезанието “Грант При България – Леденика” е включено в календара на Европейската федерация по автомоделни спортове. Ежегодно в Европа се провеждат по три Грант При състезания и това е едно от тях. България и град Враца бяха избрани между 15 страни-кандидати. “Искам първо да ви поздравя с “Добре дошли!” от името на кмета на община Враца инж. Николай Иванов и от свое име. За нас е чест, че събитие от такъв висок ранг се провежда на територията на нашата община. Община Враца винаги е подкрепяла и ще подкрепя както автомоделизма, така и другите спортове. На всички участници желая успех на предстоящия финал” – каза при откриването в събота зам.-кметът инж. Николай Йорданов. Сред гостите бяха също посланикът на Република Казахстан Тимертай Избастин и председателят на Българската федерация по автомоделни спортове Янко Здравков.
За състезанието във Врачанския Балкан пристигнаха 40 състезатели от три държави – Германия, Турция и България. Сред участниците бе Марк Крейсинг – европейски шампион по автомоделни спортове за 2013 г. и трети в Европа за 2014 г. Първият ден се проведоха свободните тренировки. Във втория бяха квалификациите, а в неделя – 28 юни бе финалът. След квалификациите само първите 10 бяха финалисти. По време на състезанието всеки автомобил бе с личен излъчвател, което позволи електронно да се отчитат всички резултати. Така бяха определени най-добрата обиколка и временното класиране. Софтуерът, който отчита обиколките, е идентичен с този на Формула 1, при който отпада субективния фактор при класирането. Организатори на събитието бяха Българската федерация по автомоделни спортове и Спортно-технически моделен клуб – Враца с помощта на Община Враца. За приноса си в организирането на състезанието Община Враца получи плакет.
Даниела Хитова,
гл. експерт „Връзки с обществеността”