- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Днес, 2.02.2016 г. в Община Враца се проведе обучение на кметове на кметства и главни специалисти - секретар в кметствата. Целта на обучението е да се разяснят законовите изисквания, които трябва се спазват при извършване на административните задължения в кметствата. Работната среща бе открита от секретаря на Община Враца Нина Дакева, която запозна присъстващите с дневния ред на програмата.
Правата и задълженията на длъжностните лица в кметствата при извършване на нотариални заверки на документи бяха представени от първия лектор на обучението - нотариус Светла Бошнакова. Сред темите на работната среща бяха още редът и начинът за връчване на призовки, разяснени от съдиите от Районен съд-Враца Пламен Шунков и Вероника Бозова, както и частните съдебни изпълнители Иванка Цонкова и Валери Йотов.