- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
„Искам да поздравя всички участници от Полша, Словения, Литва, Италия и Индонезия за тяхното участие във фестивала. Днес Враца се превърна в столица на фолклора, на изкуството и на обичаите. Онова, което ни отличава, и същевременно ни сближава, са традициите, обичаите и фолклора, които сме съхранили през годините, и които са ни направили идентични държави и нации.“. С тези думи кметът на Община Враца Калин Каменов откри 11-то издание на Международния фолклорен фестивал „Врачанска пролет“. На събитието присъстваха още зам.-кметът Петя Долапчиева, председателят на Общински съвет-Враца Румен Антов, общински съветници, почетният гражданин и хореограф Иван Тодоров, председателят на Националната селекция на ЦИОФФ-България Емил Павлов, жители и гости на града.
Тази година в културната изява в града се включват над 500 участници от 18 танцови състава от 6 държави. Поздрав към всички присъстващи отправи 11-годишната Кристияна Каменова, която изпълни песента „Детска планета“.
Фестивалът „Врачанска пролет“ бе открит с фрагмент от „Шуменски танц“ в изпълнение на Танцов състав „Хемус“. След това всеки състав се представи с кратка музикална визитка.
Гражданите и гостите на Враца могат да гледат концертите от фестивалната програма на 30 април от 11:00 ч. пред Община Враца и от 18:00 ч. в НЧ „Развитие 1869”, както и на 1 май от 10:00 ч. – дефиле и концерт на фестивалната сцена пред Община Враца.