- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
„Динамична образователна среда в детската градина“ бе темата на провелата се дискусия и педагогическа визита в Детска градина „Единство Творчество Красота“ във Враца. Малките възпитаници представиха пред присъстващите, учители и директори на детски учебни заведения, развитието на дигитални умения, необходими за успешното преминаване към училищното образование, чрез използване на образователен софтуер „ИТИ – ДГ ”.
Сред официалните гости на изнесеното интерактивно обучение бе кметът Калин Каменов, който поздрави директора на детската градина Елена Кирилова за иновативната идея и призова присъстващите да споделят добрата практика и при тях.
„Подобряването на инфраструктурата е изключително важна за детските градини, но подходът на учене и стимулиране на децата да бъдат активни е голяма отговорност за всеки един от нас.“ – каза Каменов и призова преподавателите да продължат да надграждат своите знания и умения. Той посочи, че Община Враца ще осигури обучение на педагози от града по новия метод на обучение на деца „Монтесори“, който вече се прилага в редица детски градини в страната.
„Подход, качество, обучение и развитие – това е ключът към успеха. Убеден съм, че ще получите подкрепата и на родителите, защото по този начин ще се осигури най-добрата грижа за децата. Инвестиция в качество, е инвестиция в бъдещето“ – добави още кметът Калин Каменов.
По време на форума децата демонстрираха работа с таблети, овладяване на основни умения по програмиране, както и ориентиране в двумерното пространство.
Целта на педагогическата ситуация е стимулиране на интелектуалното развитие на подрастващите чрез изграждане основите на логико-математическо мислене и сензорните способности.
На срещата бе дискутирана приложимостта на Информационни и Комуникационни Технологии за развитие на комплексни компетентности и дигитални умения и отношения, необходими за успешното преминаване на детето към училищно обучение.
Сред присъстващите на форума бяха още заместник-кметът Петя Долапчиева, началник Регионално управление на образованието Галина Евденова, експерти и преподаватели.