- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
Педагози от пет държави прие на работна среща кметът на Община Враца Калин Каменов. Гостите от Румъния, Турция, Полша, Гърция и Унгария са партньори по проект на Детска градина „Детска Вселена“ – „Мостове за социално включване“, осъществяван по програма Erasmus+. Чуждестранната делегация бе придружавани от директора на детското заведение Клавдия Костова, която разказа за дейностите по проекта.
В рамките на срещата кметът Каменов запозна гостите с подобряването на образователната структура на общината, проектните дейности, инвестициите и развитието на образованието в града. Той посочи, че Враца е вторият град в страната, след Пловдив, в който стартира обучението „Монтесори“ в детските градини. Каменов допълни още, че чрез кампания, която Община Враца предприе преди повече от две години, за връщане на децата в училище, бе създаден механизъм, който се използва вече и в други градове в страната.
В края на срещата кметът на Враца връчи подаръци на ръководителите на групите.
Програмата на гостите по проекта включваше и педагогическа визита в ДГ „Детска Вселена“ на тема „Педагогически методи на приобщаващото образование“, на което присъстваха и взеха участие заместник-кметът Петя Долапчиева и експерти от общинска администрация.
Целите на проекта „Мостове за социално включване“ са повишаване качеството на приобщаващото и интеркултурно образование чрез обмен на добри практики и квалификация на педагогическите специалисти; формиране на положително отношение към националните и европейски ценности; осигуряване на равен шанс и възможности за включване в образователния процес на всяко дете, изграждане на училищна готовност, преодоляване на трудности и предотвратяване на ранно отпадане от училище; развиване на професионалните компетенции на учителите, участващи в проекта чрез използването на интерактивни стратегии за обучение, обмен на добри практики и др. Проектът се осъществява в периода 2018-2020 г.