начало » Новини
30.06.2009
Подходяща инфраструктура, добър имидж и правилно ориентирана реклама са необходимите условия, за да заеме страната ни достойно място сред туристическите дестинации

Подходяща инфраструктура, добър имидж и правилно ориентирана реклама са необходимите условия, за да заеме страната ни достойно място сред туристическите дестинации

Това беше основният мотив в проведената среща на хотелиери, туроператори и представители на различни сдружения в туристическия бранш по въпросите на туризма в община Враца. В разработването на стратегиите за развитие на този бранш трябва да акцентираме на културно-историческия туризъм, а Враца и региона имат всички дадености за това.
Дискусията беше организирана от заместник-кмета по туризъм, спорт и оперативни програми Тони Милева. На нея присъстваха кметът на община Враца инж. Тотю Младенов, председателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация и инициатор за създаването на първия частен хотел в България Благой Рагин, както и Стефан Шарлопов - собственик на хотели в цялата страна, член на Управителния съвет на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България, както и кандидатите от на листата на ГЕРБ Николай Коцев и д-р Мирослав Найденов.
„Враца е благословен край. Не може тази благина да не бъде промоцирана. Много ме боли, че България няма ясна визия за националния туристически продукт. Ако мислим, че ние можем да конкурираме Австрия, Швейцария или Франция с нашите зимни курорти, това също е нелепо. Държавата трябва да има регулаторни органи по туристическия продукт и рекламата. Трябва да има визия как точно да изглежда националният туристически продукт и как да дава на всички инвеститори възможността да изпълняват нейната програма”, коментира Стефан Шарлопов.
По време на срещата заместник-кметът Тони Милева направи кратка презентация за постигнатото от общинската администрация в сферата на туризма и активизирането на политиките за налагане на община Враца като европейска туристическа дестинация. Бяха обсъдени проблемите и алтернативните форми за развитие на туризъм в региона.

П. Ганчовска