- КОРОНАВИРУС (COVID-19)
- ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА
- Публични регистри
- Звено "Инспекторат"
- Достъп до информация
- Община Враца
- Икономика
- Образование
- Здравеопазване
- Екология
- Социални дейности
- Младежки дейности
- Туризъм
- Култура
- Спорт
- Търгове и конкурси
- Регулационен план
- Устройство на територията
- Кариери
- Общинска собственост
- Етажна собственост
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца II-ра фаза
- Интегриран проект за водния цикъл на град Враца
- Пещера "Леденика"
- Пазарни консултации
- Защита на личните данни
- --------------------------
- РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/1191 на ЕВРОПЕЙСКИ ПАРЛАМЕНТ и на СЪВЕТА от 06.07.2016 г.
Новини
През 2009 година в бюджета на община Враца бяха заложени приходи от местни данъци и такси в размер на 5 490 321 лв. На 31 декември 2009 година дирекцията отчете приход от 5 563 155 лв., което представлява 101,33 % от планираните от дейността средства в приходната част на бюджета. С най-голям относителен дял в общата сума е такса битови отпадъци, която формира приход от 2 450 000 лв. Следват данък върху недвежимите имоти – 983 240 лв., данък върху превозните средства – 960 865 лв. и данък придобиване на имущество с 935 000 лв.
Кметът на община Враца изиска от дирекция „Местни данъци и такси” ежемесечно да предоставя график за дейностите, изпълнявани с цел повишаване събираемостта на задълженията, както и отчет за свършеното в края на всеки календарен месец.
От началото на 2010 година дирекция „Местни данъци и такси” засили дейността си по проверка на обстоятелствата, подадени в декларации за неизползвани имоти от физически лица. Мобилни екипи инспектори извършват проверките на място по адреси. Проверява се и информация предоставена от КАТ-Враца за промяна на собствеността на моторни превозни средства.
П. Ганчовска